Uludağ'da çekilen fotoğraf Bursa'da sosyal medyanın gündemine oturdu. Sarıalan'da mescitte namaz kılmak için 1 lira ödemek gerekiyor...
Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Başkan Recep Altepe, sosyal medyada yine tepkilerin hedefi oldu.
Zira, başlatılan son uygulama bu kadar da olmaz dedirten cinsten...
Türkiye'nin en pahalı kentlerinden biri haline gelen Bursa'da mescide giriş için de artık ücret isteniyor.
Uludağ'da çekilen bu fotoğraf gündeme oturdu.
Sarıalan Teleferik istasyonunda namaz kılmak için turnikeden geçmek gerekiyor. O geçişin bedeli ise 1 lira!
Bu fotoğrafa "Parayla ibadet mi olur!" diyerek sert tepki gösteren Bursalılar, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'yi bu uygulamaya son verilmesi için göreve çağırdı.
Öte yandan fotoğrafın sosyal medyada yayılmasının ardından Bursada Bugün'e açıklamalarda Bursa Teleferik yetkilileri mescidi kullanmak isteyenlerin engelli girişinden yararlanabileceğini ifade etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.07.12 09:13