Bursa'nın İnegöl ilçesinde 2 kişi bir marketin manav reyonundan meyve ve içecek çaldı.
Olay, saat 05.50 sıralarında Akhisar Mahallesi'ndeki bir markette meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece saatlerinde kapalı olan işyerinin önüne motosiklet ile gelen 2 şüpheli, dükkan önünde bulunan reyondan poşetlere doldurdukları içecek ve meyveleri çaldılar. Şüpheliler geldikleri motosikletle kaçarak kayıplara karıştılar.
Hırsızlık anları güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.03.21 15:59