Bursa'nın Yıldırım İlçesinde madde bağımlılarının gece gündüz demeden ortalık yerde ateş yaktığı iddia edildi. O anlar kameralara böyle yansıdı.
SADİYE GÜRSOY / BURSADA BUGÜN
İhbar hattımıza gelen bilgilere göre, Bursa'nın Yıldırım İlçesinde madde bağımlılarının ortalık yerde ateş yaktığı iddia edildi.
Çevredeki vatandaşlar, ateş yakıp madde kullanan şahısların sayılarının 50 ile 100'ü bulduğunu ifade etti.
Bursa Bölge, 2024.03.23 13:36