Orhangazi'de bir süre önce faaliyete giren Kosovalılar derneğine çok sayıda davetlinin katılımı ile açılış töreni düzenlendi. Renkli görüntülere sahne olan dernek açılışında mehter takımının gösterisi alkış aldı.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Orhangazi'de yaklaşık 2 ay önce Nihat Muslu'nun başkanlığında kurulan Orhangazi Kosovalılar Derneği için, resmi açılış töreni düzenlendi. Tozkoparan caddesi PTT yanında ki binada yapılan açılışa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, AK Parti Bursa milletvekili Refik Özen, siyasi partilerin belediye başkan adayları, ilçe başkan ve yöneticileri, Kosovalılar derneği üyeleri bazı diğer derneklerin yöneticileri STK temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.
Açılışta konuşan Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, AK Parti Bursa milletvekili Refik Özen ve Kosovalılar derneği başkanı Nihat Muslu, ortak bir dille yaptıkları açıklamalar ile derneğin Orhangazi'ye ve dernek üyelerine hayırlı olmaları temennisinde bulundular.
Kosovalılar derneğinin açılışına katılan Mehter takımının ise yaptığı gösteri davetlilerden uzun süre alkış aldı.
Bursa Bölge, 2024.02.18 17:47