Bursa'da koronavirüs tedavisi gören hasta, tedavisinin ardından sağlık çalışanlarının alkışlarıyla hastaneden ayrıldı.
Bursa'da koronavirüs vakası görülen ilk hasta, sağlığına kavuşarak taburcu oldu. Hasta, sağlık çalışanlarının alkışlarıyla hastaneden uğurlandı.
Karacabey'de, yeni tip korona virüs (Covid-19) tedavisi tamamlanan H.T. alkışlar eşliğinde taburcu edildi.
Karacabey'e misafirlik için İstanbul'dan geldiği iddia edilen H.T. (55) yüksek ateş nedeniyle Karacabey Devlet Hastanesine başvurması sonucu, şahısın korona virüs testi pozitif çıkınca karantinaya alındı. Tedavi altına alınan H.T., Karacabey Devlet Hastanesi doktor ve sağlık çalışanlarının üstün başarı ve gayretleriyle korona virüsü yenerek, sağlığına kavuştu. En son testleri negatif çıkan H.T. taburcu edildi. Hastane yönetimi, doktorlar ve sağlık çalışanları H.T.'yi alkışlar eşliğinde taburcu etti.
Bursa Valiliği'nin Twitter'dan yaptığı paylaşımda, "İlimizde İlk Pozitif Vakamızı Evine Uğurlamanın Mutluluğu... Umut Oldu Bize... Yaşam İçin... Birlikte Başaracağız..." ifadeleri kullanıldı.
Videoda duygularını ifade eden hasta, "Allah sizden razı olsun, kolay gelsin. Herkese rabbim acil şifalar eylesin. Ben hepinizden çok çok memnunum ve çok çok teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalın, Allah'a emanet olun." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.04.07 16:51