Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesindeki çöplükte yangın çıktı.
Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Hamitler Mahallesi'ndeki şehir çöplüğünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.
Yangını söndürme çalışmaları sürüyor.
Yerleşim alanına yakın mesafedeki yangına çok sayıda itfaiye aracı ve helikopterlerle müdahale ediliyor.
Patlama riski ve metan gazı sızıntısına karşı vatandaşların bölgeye yakın yolları kullanmasına izin verilmiyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.07.29 20:18