Bursa'nın Keles ilçesinde çıkan orman yangınında yaklaşık 1 hektarlık alan kül oldu.
Keles ilçesine bağlı Menteşe köyü yakınlarında 3 ayrı noktada orman yangını çıktı. Yangına Keles Orman İşletmesi'ne ait arozözler ve belediye itfaiyesi müdahale etti.
Yangın kısa sürede büyümeden kontrol altına alınırken, jandarma yangının çıkış sebebinin sabotaj olma ihtimali üzerinde duruyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.09.05 13:18