Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı bazı semtleri karanlıkta kaldı. Büyük bir ses ile birlikte elektrikler Muradiye, Hamzabey ve Çekirge semtlerinde kesilirken, vatandaş yine isyan etti.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Muradiye, Hamzabey ve Çekirge semtlerinde elektrikler büyük bir ses ile birden kesildi. Ne olduğunu anlayamayan vatandaşlar, korku dolu dakikalar yaşadı. Saat 23.16'da kesilen elektrikler, vatandaşları mağdur etti.
Karanlıkta kalan mahalleliler sokaklara dökülürken, bazı vatandaşlar elektronik eşyaların bozulabileceğini belirterek isyan etti. Elektriklerin zaman zaman kesildiğini belirten vatandaşlar, elektrik kesilmelerinin özellikle Muradiye, Çekirge ve Hamzabey mahallesinde olmasının düşündürücü olduğunu kaydetti.
Hamzabey Mahallesi'nde Vali Şahabettin Harput'un konutunun da olduğuna dikkat çeken vatandaşlar, "Vali bey bu duruma nasıl müsade ediyor? Neden müdahale edilmiyor? Elektrikler birden büyük bir ses ile kesildi. Buzdolabımız, çamaşır makinemiz, bılaşık makinemiz, elektrikli ev aletlerimiz bozulma tehlikesi yaşıyor. Bazı komşularımızın televizyonları, bazılarının buzdolapları bozuldu. Bunların hesabını kim verecek? Artık elektriklerimizin kesilmesini istemiyoruz" diye isyan ettiler.
UEDAŞ yetkilileri, elektriklerin trafoda meydana gelen arızadan kaynaklandığını, arızanın giderilmesinin ardından elektriklerin verileceğini söyledi.
Arızanın giderilmesinin ardından elektrik yeniden verildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.14 23:17