Bursa'nın gözde eğlence mekanlarından Kırmızı Bar'da sahne alan Mehmet Çevik, önümüzdeki günlerde çıkaracağı single albümündeki şarkısının klipini Bursa'da konser alanında çekecek.
Mesut DEMİR-Ersel NALBANT/BURSADABUGUN.COM
Bursa'nın gözde eğlence mekanlarından Kırmızı Bar'da sahne alan solist Mehmet Çevik, önümüzdeki günlerde çıkaracağı single albümündeki şarkısını ilk kez Bursada Bugün okuyucuları için seslendirdi.
HAFTANIN BÜTÜN GÜNLERİ FULL ÇALIŞIYOR
Bursa'da sahne almanın kendisi için ayrı bir önem taşıdığını ifade eden Mehmet Çevik, "Bursa'da Bursalı dostlarımla aynı mekanda, onları eğlendirmek benim için çok özel bir durum. Bursa'yı çok seviyorum. Çarşamba, Cuma, Cumartesi günleri Kırmızı Bar'da sahne alıyorum. Pazar ve Pazartesi günleri de Eskişehir'de sahne alıyorum. Salı günü Görükle'de Bursalı dostlarımı eğlendirmeye çalışıyorum. Perşembe günü ise İstanbul'da single çalışmalarını sürdürüyorum" diye konuştu.
15 YILLIK HAYALİ GERÇEK OLUYOR
Albüm çalışmaları ile ilgili bilgi veren Mehmet Çevik, "Nazar değmesin diye bu konuda fazla konuşmak istemiyorum. Allahım nasip ederse 8 yıllık sahne hayatımın ve 15 senelik hayalini kurduğum bir olayı gerçekleştiriyorum. Sevgili Aslı Zen imzalı Acı Baharat isimli bir single geliyor. Single albüm çalışmalarımız hızla ilerliyor. 1 aya kadar single çıkmış olacak. Albümümüzdeki Acı Baharat şarkısının klibi Bursa'da çekeceğiz. Klipte oynayacak iki manken arkadaşımızla görüşüyoruz. Klip çalışmasında bir yatak odası ve bir konser alanı olacak. Konser alanına klibimizi çekeceğiz" dedi.
Sahnede performansıyla Bursalıları coşturan Mehmet Çevik, vokalisti Aylin ile birlikte sabahın ilk saatlerine kadar unutulmaz bir gece yaşattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.04.08 08:27