Bursa'da kırtasiyeye gitmek için evden çıkan genç kızdan 3 gündür haber alınamıyor.
Olay, Yıldırım ilçesine bağlı Bağlaraltı Mahallesi'nde cumartesi günü meydana geldi. 16 yaşındaki İlay Yüksel, ailesine, ''Kırtasiyeye gidiyorum'' dedikten sonra bir daha eve dönmedi. Ailesi kızlarına telefonla ulaşamayınca polise ihbarda bulundu.
Genç kızın en son Şevket Yılmaz Hastanesi önündeki ankesörlü telefondan bir arkadaşını arayarak onunla buluşmak istediği, fakat arkadaşının gelip alamayacağını söylemesi üzerine telefonu kapatıp bir daha da kimseyle irtibata geçmediği anlaşıldı.
Kızlarını her yerde arayan ailesi, İlay'ı görenlerin insaniyet namına 0535 354 0528 numaralı telefondan babasına ya da 155 hattına ihbarda bulunmasını istedi.
'ENDİŞELİYİZ'
Baba Fatih Yüksel, kızının kırtasiyeye gitmek için annesinden izin aldığını söyleyerek, "Bir saat sonra eve dönmeyince benim de haberim oldu. Kırtasiyeye gittim, kızımın oraya gitmediğini öğrendik. Onun üzerine iz sürmeye başladık ama bulamadık" dedi. Fatih Yüksel, kızının en son Şevket Yılmaz Hastanesi önünde görüldüğünü, yolda tanımadığı iki kişinin telefonundan bir arkadaşını aradığını ancak o arkadaşıyla da buluşmadığını öğrendiklerini belirtti. Baba Yüksel, şöyle konuştu:
"Hastanenin orada iki farklı numaradan arama yapmış. Arama yaptığı kişi aynı. Biz de kızımın aradığı kişiye ulaştık. İki farklı numaradan aradığını söyledi. 'Benimle buluşmak istedi ama ben görüşmedim' dedi. Kızımın telefonlarını kullandığı kişileri de bulduk. O kişiler de kızımı tanımadıklarını, arama yapmak için yardım talep ettiğinden telefonlarını verdiklerini söyledi. Şu ana kadar bir gelişme yok. Sonuçta kızım eve gelmedi. Endişeliyiz. Emniyet birimlerimizin ve vatandaşlarımızın duyarlı olmasını istiyorum. Üzerinde kırmızı yelek, kırmızı spor ayakkabı, kahverengi bir pantolon vardı."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.10.08 11:25