Bursa'nın Orhangazi ilçesinde faaliyet gösteren iplik fabrikasında yaşanan kimyasal sızıntısı nedeniyle çok sayıda işçinin hastaneye kaldırılıp tedavi altına alınması ve fabrikadaki diğer işçilerin tahliye edilmesinin ardından konu ile ilgili işletmeden açıklama yapıldı.
Olayın yaşandığı Ormo yün iplik fabrikasından konu ile ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;
Bugün, fabrikamızın boyahane sahasında kimyasal reaksiyon kaynaklı bir salınım gerçekleşmiştir. Sızıntıdan etkilenen çalışanlarımız, derhal iş yeri hekimimiz ve hemşirelerimizin refakatinde ambulanslarla Orhangazi Devlet Hastanesi'ne sevk edilmiştir.
Olayın hemen ardından boyahane bölgesinde gerekli güvenlik önlemleri alınmış ve gaz sızıntısı kontrol altına alınmıştır.
Çalışanlarımızın sağlık durumları yakından takip edilmekte olup olaydan etkilenen çalışalarımız tedbir amaçlı ayakta tedavi edilmektedir. Olayla ilgili tüm gelişmeleri kamuoyu ile paylaşmaya devam edeceğiz. İş güvenliği önlemlerimiz en üst seviyede olup, benzer durumların bir daha yaşanmaması için gerekli tüm tedbirler alınacaktır" denildi.
Bursa Bölge, 2024.11.20 13:02