Bursa'da 2 genç, kereste yüklü kamyonun üzerinde seyredip tehlikeli yolculuk yaptı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Demirtaş Mahallesi'nde meydana geldi.
Sürücüsü ve plakası henüz öğrenilemeyen kereste yüklü kamyon, kerestelerin üzerinde 2 genci de taşıdı.
Gençlerin tehlikeli yolculuğunu gören diğer sürücüler, kamyon şoförüne kornalı ikazda bulunsa da sonuç alamadı.
Gençlerin ölüme meydan okuduğu anlar saniye saniye amatör kameraya yansıdı.
Kaynak: IHA
Bursa Bölge, 2024.12.09 10:37