Antalya'da düzenlenen Türkiye Engelliler Masa Tenisi Şampiyonası'nda Türkiye şampiyonu olan Hamza Dönmez, ilçe kaymakamı ile masa tenisi maçı yaptı. Renkli anların yaşandığı maçta kazanan dostluk oldu.
HABER: FATİH MISIR - GÖRÜNTÜ: İBRAHİM SARIKAYA / BURSADA BUGÜN
Türkiye Özel Sporcular Spor Federasyonu tarafından Antalya'da 6. Yavuz Kocaömer Engelliler Masa Tenisi Turnuvası düzenlendi. Türkiye'nin farklı illerinden sporcuların katıldığı turnuvada Bursa'yı temsilen katılan, Hamza Dönmez rakiplerini yenerek Türkiye 1'ncisi oldu.
Geçtiğimiz gün ise Türkiye şampiyonu Hamza Dönmez'i öğretmen ve okul yönetimi ile birlikte ağırlayan Orhangazi İlçe Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, ziyarette maç sözü verdiği Hamza ile masa tenisi oynadı.
Renkli anlara sahne olan buluşmada, Türkiye Şampiyonu Hamza Dönmez'in mutluluğu gözlerine yansırken, Orhangazi ilçe Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu'nun Orhangazi'de tüm sosyal faaliyetlerde aktif olarak bulunması ve vatandaşlar ile sürekli bir arada olması ilçe halkı tarafından takdir ile karşılanıyor.
Bursa Bölge, 2024.12.12 12:52