Bursa'nın Yıldırım ilçesinde öğrenci ve yayaların sıklıkla kullandığı yol üzerinde bulunun 3 ay önce kentsel dönüşüme başlanan alandan mahalle sakinleri şikayetçi.
Bursa'nın Yıldırım İlçesi Sinandede Mahallesi'nde 3 ay önce kentsel dönüşüme başlanan alanın çalışmaları bitmedi.
Atıl vaziyette bulunan alanın molozları yaya yolunun üzerine döküldü.
WhatsApp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre; moloz dökülen yolun çevresinde güvenlik önlemi alınmadığı görüldü.
Mahalle sakinleri, öğrenci ve vatandaşların yoldan geçişini engelleyen bu alanın bir an önce yapılmasını bekliyor.
Bursa Bölge, 2024.04.25 08:41