Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bulunan bir hastane girişinde 2 kadın grubu birbirine girdi.
Olay, dün Osmangazi ilçesinde Çekirge Devlet Hastanesi girişinde meydana geldi. Kadınlardan oluşan 2 grup arasında bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.
Taraflar, saç saça baş başa birbirine girdi. O anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı. Kavga, 2 grubun olay yerinden ayrılması ile sona erdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.04.10 17:40