Bursa'nın Kestel ilçesinde iki motosikletli, sohbet ederek kara yolunda ilerledi. Birbirlerine temas da eden motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu cep telefonu kamerasına yansıdı.
Bursa-Ankara karayolunda Kestel ilçesinden Bursa yönüne giden iki motosikletin sürücüsü, birbiriyle sohbet ederek ilerledi. Yakın mesafede, birbirlerine zaman zaman elle temasta da bulunan motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu, bir başka sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Kaynak: DHA
Bursa Bölge, 2024.12.05 11:13