Bursa'nın Yıldırım ilçesinde Otasansit metro istasyonuna yasak yoldan giren 2 genç trenin altında kalmaktan son anda kurtuldu.
ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre; Olay, 17:55 sularında Yıldırım ilçesinde Otosansit metro istasyonunda meydana geldi.
2 Genç yasaklı alandan metro istasyonuna girmeye çalışırken, trenin altına kalmaktan saniyelerle kurtuldu.
17-18 yaşlarında olduğu düşünülen 2 genç metro istasyonuna çitlerin üstünden atlayarak kaçak giriş yaptı.
O esnada durağa gelmekte olan trenin altında kalmaktan, makinistin dikkati sayesinde kıl payı kurtulan şahıslar olay yerinden kaçarak uzaklaştı.
O anlar istasyonun güvenlik kamerasına yansıdı.
Bursa Bölge, 2024.12.12 08:12