Bursa'nın Osmangazi ilçesinde hurdacılar tarafından yakılan ateş itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Hurdacılar ekiplerin ardından tekrar ateş yaktı.
ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi ilçesi Geçit Mahallesi 2. Gündoğdu Sokak'ta hurdacılar ateş yakıyor.
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre; yaklaşık 1 saat önce itfaiye ekipleri hurdacılar tarafından yakılan ateşi söndürmüştü. Hurdacılar itfaiye ekiplerinin gitmesinin ardından tekrar ateş yaktı.
Bu durumdan şikayetçi olan bir vatandaş, "Bunu 1 haftadır yapıyor hurdacılar ve bizleri zehirliyorlar" ifadelerini kullandı.
Bursa Bölge, 2024.03.03 19:58