Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, "her ilçeye iki çeşme projesi" başlattı.
Proje kapsamında planlanan meydan çeşmelerinden, toplam 20 adet yapılmasının hedeflendiğini belirten Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı, böylelikle hem "Bursa'da Su Çeşmeden İçilir" anlayışını pekiştirmeyi, hem de Bursa'nın tarihi ve kültürel yapısına katma değer sağlamayı amaçladıklarını vurguladı. Çalışmaların hız kesmeden devam ettiğini dile getiren Çetinavcı, "İlki, İznik'te yapımına başlanan meydan çeşmesinin yapımında İznik çinileri kullanılacak. Meydan çeşmeleri inşa edilirken, ilçelerin kültürel ve sosyolojik özellikleri dikkate alınacak. Proje bağlamında Keles, Orhangazi ve Karacabey'de de yerler belirlendi" dedi.
"Yaşanılmasından mutluluk duyulan sağlıklı şehir Bursa" hedefindeki çalışmalarına bundan sonraki süreçte de artan ivmeyle devam edeceklerini belirten BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı, gerçekleştirdikleri projeleri Büyükşehir Belediyesi'nin öncülüğü ve yol göstericiliğinde hayata geçirdiklerini de sözlerine ekledi.
BUSKİ son günlerde kamuoyuna üst üste skandal içerikli haberlerle yansıyor. Bursa'daki içme suyu havzalarına foseptik sularının karıştığının görüntülerle tespit edilmesinin ardından, yine aynı havzada hayvan ölülerine de rastlanması Bursa kamuoyunun tepkisine yol açmıştı.
Öte yandan, BUSKİ'nin her ay su ücretlerine zam yapması da Bursalıların sert tepkisine neden oluyor.
BUSKİ'nin ön ödemeli sayaçları da vatandaşların çok sayıda eleştirisine yol açmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.07 09:30