Bursa'da trafik sorunu her geçen gün daha da büyüyor. Bugün öğle saatlerinde Cemal Nadir Caddesi'ndeki trafik araç kuyruğuna sebep oldu. Yol üzerinde hatalı park edilen araçlar ise Trafik Şube Müdürlüğü tarafından çekildi.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGUN
Kurban Bayramı sona erse de 9 günlük bayram tatilini değerlendiren vatandaşlar gezmeye ve alışveriş yapmaya devam ediyor. Osmangazi İlçesinde bulunan Cemal Nadir Caddesi'nde ise oldukça yoğun bir trafik hakim oldu.
Bursa'nin adeta kanayan yarası haline gelen trafik sürücülere zor anlar yaşatırken araç kuyruğu oluştu.
HATALI PARK EDİLEN ARAÇLAR SORGUSUZ OLARAK ÇEKİLDİ
Trafik sorunu devam ederken cadde üzerine hatalı park edilen araçlar isyan ettirdi. Trafik Şube Müdürlüğü oluşan yoğun trafiği rahatlatmak için hatalı park edilen araçları çekici ile yoldan çekti.
Bursa Bölge, 2024.06.20 14:57