Bursa'da bir eve su isteme bahanesiyle giren şahıs, evde bulunan kızı önce darp etti, sonra hırsızlık yaptı. Jandarma tarafından yakalanarak adliyeye getirilen şahıs, gazetecilerin kendisini görüntülümesi üzerine askerlere sitem etti.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Bursa'da bir eve su isteme bahanesiyle giren şahıs, evde bulunan kızı önce darp etti, sonra hırsızlık yaptı. Jandarma tarafından yakalanarak adliyeye getirilen şahıs, gazetecilerin kendisini görüntülümesi üzerine askerlere sitem etti.
Edinilen bilgiye göre, Bursa'da su isteme bahanesiyle girdiği evde bulunan 12 yaşındaki kıza tokat attıktan sonra evdeki bir miktar ziynet eşyası ile nakit parayı çalarak kayıplara karıştığı iddia edilen M.Ç. (36) jandarma ekipleri tarafından yakalandı.
Merkez Yıldırım İlçesi Değirmenönü Mahallesi 5. Bakır Sokak'ta dün sabah meydana gelen olayda iddiaya göre Ahmet Ç.'ye ait evin kapısını çalan M.Ç. evde bulunan 12 yaşındaki Ahmet Ç.'nin kızı B.Ç.'den su istedi. Küçük kızın su getirmek için mutfağa yönlendiği sırada içeriye giren M.Ç. küçük kıza tokat attı.
Daha sonra evde bulunan 3 adet çeyrek, 2 adet yarım altın ile 400 lira parayı çalan M.Ç. kayıplara karıştı. Annesi ve babası evde bulunmayan 12 yaşındaki küçük kız olayın paniğiyle durumu jandarma ekiplerine bildirdi. Bursa İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler küçük kızın verdiği eşkal doğrultusunda M.Ç.'yi aynı mahalledeki bir parkta gözaltına aldı. Küçük kız şüpheli M.Ç.'yi teşhis ederken, üzerinde yapılan aramalarda altın ve para bulunmayan M.Ç. ise suçlamaları kabul etmedi. Jandarma karakolunda yapılan işlemlerin ardından M.Ç. "Yağma" ve "Konut dokunulmazlığının ihlali" suçlarından adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.14 11:34