Bursa'nın İnegöl ilçesinde, Süper Lig'in 37'nci haftasında Fenerbahçe'nin, deplasmanda Galatasaray'ı 1-0 mağlup etmesinin ardından iki takım taraftarları arasında taş ve sopalı kavga çıktı. Çıkan olayların ardından 3 kişi gözaltına alındı.
Süper Lig'in 37'nci haftasında derbi maçında ikinci sırayı alan Fenerbahçe, deplasmanda Galatasaray'ı 1-0 mağlup ederek puanını 96'ya yükseltti.
Maçın ardından İnegöl ilçesinde kutlama yapmak için Cuma Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda düzenlenen törende Fenerbahçe taraftarları ile Galatasaray taraftarları arasında tartışma çıktı.
Gerginlik bir anda kavgaya dönüştü. Taraftarlar birbirlerine girdi. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Ekipler şahısları zorunlukla ayırarak dağıttılar. Olayda 3 taraftar gözaltına alındı.
Kaynak: DHA
Bursa Bölge, 2024.05.19 22:53