Bursa'nın Osmanlı Devleti tarafından fethedilmesinin 686. yıldönümü şehirde coşkulu bir şekilde kutlandı.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
BURSA'DA FETİH COŞKUSU/FOTO GALERİ
Bursa'nın fethinin 686. yıldönümü Heykel'deki kamu kurum ve kuruluşlarının Atatürk anıtına çelenk sunmasıyla başladı. Ardından Bursa protokolü ve vatandaşlar Fetih kapısındaki kutlama programına katıldı. Vali Şahabettin Harput, Garnizon Komutanı Tuğgeneral Ümit Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin de katıldığı kutlama programı renkli görüntülere sahne oldu. Yavru vatan KKTC'den gelen halk oyunları ekibi kutlamalara renk kattı. Dünyanın en eski gösteri gruplarından mehter takımı göğüsleri kabarttı. 7'den 70'e çok sayıda vatandaşın katıldığı törende mehter takımının mini konseri fetih coşkusunu günümüze yansıttı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.06 10:17