Bursa'da, yalnız yaşadığı evin bodrum katında, Faik Yorgun'un (72) yanmış cesedine ulaşılmış; otopsisinde, bedeninde yanıklar olan Yorgun'un başına vurulup iple boğulduğu saptanmıştı. Polis tarafından tutuklanan ve 2 suç kaydı olduğu kayıtlı üniversite öğrencisi Mustafa P. (22), suçunu itiraf ederek, "Cinayeti neden sakladığımı yargılamada ayrıntılarıyla anlatacağım" dedi.
Yıldırım ilçesi Vatan Mahallesi'nde, geçen hafta meydana gelen olayda, 3 katlı binanın bodrum katında yangın çıktı. Büyüyen yangını itfaiye ekipleri söndürdü. Evde inceleme yapan polis, burada tek başına yaşayan Faik Yorgun'un cesedine ulaştı. Savcılık incelemesinin ardından daha önce işçi olarak çalışan Yorgun'un cenazesi, otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu Morgu'na kaldırıldı. Otopsisinde, kafatasında kırıklar tespit edilen Yorgun'un, başına vurulduktan sonra iple boğulup öldürüldüğü ortaya çıktı.
Soruşturma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü Cinayet Bürosu ekipleri, olay günü Antalya'dan Bursa'ya otobüsle gelen Akdeniz Üniversitesi Makine Teknikerliği 2'nci sınıf öğrencisi Mustafa P.'yi şüpheli olarak gözaltına aldı. Şüphelinin, kent terminaline geldiği günkü ayrıntılarına ulaşan polis, 'Kasten yaralama' suçundan 2 kayıdı bulunan Mustafa P'yi sorguladı. İfadesinde, "Evet, onu ben öldürdüm" diyen Mustafa P., "Evine gittiğimde bana bıçak çekti. Kafasına vurdum. Yere düşünce iple boğazını sıktım. Ardından evi ateşe veren hiçbir şey olmadığı gibi binadan ayrıldım. Kısa süre kaldım. anlatacağım" dedi.
Adliye sevk edilen ve mahkemeye çıkarılan Mustafa P. tutuklandı.
Kaynak: DHA
Bursa Bölge, 2024.08.08 11:31