İnegöl Vehbi Koç okulunun sevilen öğretmenlerinden Selma Koç, Covid-19 hastalığına yakalandı. Durumu ağırlaşan Selma öğretmen entübe edildi.
İnegöl Vehbi Koç okulunda Covid-19'a yakalanan öğretmen Selma Koç, organ yetmezliği sebebiyle hastaneye kaldırıldı.
Durumu ağırlaşan Selma Koç'un entübe edildiği öğrenildi. Öte yandan Selma öğretmen için A RH + kana ihtiyacı olduğu belirtildi ve kan vermek isteyenler saat 18.00'dan itibaren İnegöl Heykel önünde kurulan Kızılay tırına kan verebilecekleri ifade edildi.
Meslekteşlarını ve İnegöl halkını üzüntüye boğan Selma öğretmen için öğrencileri de dua etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.04.30 16:28