Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kişi DEM Parti binasının camlarını kırdı.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Olay Bursa'nın İnegöl ilçesinde meydana geldi.
Bir kişi elinde balta ile DEM Parti binasın önüne geldi. Elindeki baltayla parti binasının tüm camlarını kırdı.
O anlar güvenlik kamerasına yansıdı.
DEM Parti Bursa Büyükşehir Belediye Eş Başkan Adayı İhsan Seylan, saldırı sonrası yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Bursa- İnegöl ilçe binamıza yapılan saldırıyı şiddetle kınıyoruz. Türkiye'nin her yerinde kendi adaylarımızla seçime girdiğimiz süreçle birlikte Bursa- İnegöl ilçe binamıza yapılan saldırı DEM Parti'ye karşı duyulan korkunun bir göstergesidir. Bu saldırılar kararlı mücadelemizden bizi asla yıldıramaz.
Bir gün önce coşkulu bir şekilde aday tanıtımını yaptığımız seçim startını verdiğimiz binaya saldırının düzenlenmiş olması faşist blokun karanlık planlarını göstermektedir. Bu saldırıların beslendiği kaynağı çok iyi biliyoruz. Siyasi iktidarın ve ana muhalefet partisinin bu çirkin saldırıyı kınayarak seçimin demokratik bir ortamda geçmesine yönelik samimiyetin göstergesi olacaktır.
Halkımızı sağduyuya davet ediyoruz. Provakasyonlarla seçim çalışmalarını baltalamak isteyenlere prim vermeyelim. Kararlı bir şekilde çalışmalarımıza devam edeceğiz."
Bursa- İnegöl ilçe binamıza yapılan saldırıyı şiddetle kınıyoruz.
Türkiye'nin her yerinde kendi adaylarımızla seçime girdiğimiz süreçle birlikte Bursa- İnegöl ilçe binamıza yapılan saldırı DEM Parti'ye karşı duyulan korkunun bir göstergesidir.
Bu saldırılar kararlı... pic.twitter.com/2q3ACJOcdv
Bursa Bölge, 2024.03.05 21:19