Bursa'nın Orhangazi ilçesinde müftülük tarafından camilerde toplanan yardımlar ile alınan 28 adet tekerlekli sandalye ilçe protokolünün katıldığı tören ile Orhangazi Engelliler Koordinasyon Merkezi'ne teslim edildi.
Orhangazi'de yıllardır İlçe Müftülüğü tarafından sürdürülen tekerlekli sandalye kampanyası bu yılda devam etti. Müftülük koordinasyonu ile başlatılan kampanya kapsamında Orhangazi genelinde ki camilerden toplanan 100 bin TL ile alınan 28 adet tekerlekli sandalye, ihtiyaç sahibi ailelere teslim edilmek üzere Orhangazi engelliler koordinasyon merkezine teslim edildi.
Koordinasyon merkezi önünde yapılan teslim törenine İlçe Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, Belediye Başkanı Bekir Aydın, Orhangazi Müftüsü Yasin Yıldız, diğer protokol üyeleri ile engelli vatandaşlar ve aileleri katıldı.
Törende konuşan Orhangazi Kaymakamı, Belediye Başkanı ve İlçe Müftüsü yapılan etkinliğin önemine dikkat çekerek, yardımlar ile alınan tekerlekli sandalyelerin yeni sahiplerine hayırlı olması temennisinde bulundular.
Bursa Bölge, 2024.06.07 18:57