Bursa'da Büyükşehir Belediyesi'nin Orhangazi'ye dikilen tabelası sosyal medyada tepkilere neden oldu.
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde dikilen Büyükşehir Belediyesi'nin kendi reklamını yaptığı tabela tepkileri de beraberinde getirdi.
Zira sosyal medyaya yansıyan fotoğrafta tabela kaldırıma taşmış gözüküyor. Üstelik tabela, engelliler yolunu da bölüyor!
Fotoğrafı paylaşan Bursalılar, "Orhangazi'de görme engelli yolu üstune 1 metre yükseklikte tabelayı dikenler görme engelliden daha "KÖR"dür engellidir bilesiniz..." mesajını not olarak düşerken, yetkililerin duyarsız olmasına tepki gösterdi.
Bazı vatandaşlarsa "Büyükşehir, ilçenin çehresini böyle mi değiştiriyor?" ifadeleriyle eleştirilerini dile getirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.07 16:46