Orhangazi'de sıcaktan bunalan vatandaşlar soluğu İznik gölünde alıyor.
Orhangazi'de sıcaklık 35 dereceleri gösterirken sıcaktan bunalan vatandaşlar, İznik Gölü Orhangazi sahil kenarına akın etti. Kimileri burada sıcaklıktan kaçmak için çamlık alanda gölgeler de zaman geçirirken kimileri ise suyun çekilmesine rağmen göle girerek kendilerini serinletiyor.
Yaz aylarında vatandaşlarının en uğrak yeri olan İznik gölü Orhangazi çamlık piknik alanı gündüz dışında da akşamları da vatandaşların en uğrak yeri oluyor.
Piknik Yapan Kişiler Tam Not Aldı
Sıcaklardan bunalıp Orhangazi'de İznik gölü çamlık alanda piknik yapmaya gelen vatandaşlar kendilerinden sonra gelen kişileri düşünerek yanlarında getirdikleri yiyecek içecek ambalajlarının çöplerini çöp kovasına bıraktı. Daha önce duyarsız kişiler tarafından bölge çöplerle kirletilirken son zamanlarda piknikçilerin çöplerini toplayıp çöp kutusuna atması vatandaşlardan tam not aldı.
Bursa Bölge, 2024.06.07 12:21