Bursa'nın İnegöl ilçesinde bisikletleri ile gezdikleri gölet boyunca balçığa saplanan 2 çocuk, itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. O anladı, cep telefonunun kamerasına yansıdı.
Olay, Yeniceköy Mahallesi'ndeki gölette meydana geldi. Bisikletleri ile Yeniceköy Göleti çevresinde gezmeye başlayan 2 çocuktan biri balçığa saplandı. Yardımına giden arkadaşı da balçığa saplanınca, 2 çocuk gölet boyunca mahsur kaldı.
Çevredekilerin ihbarıyla olay yerine jandarma ve polis ekipleri sevk edildi. Çocuklar, bisikletleri ile itfaiye ekipleri tarafından kurtarılırken, çevredekiler tarafından cep telefonu ile görüntülendi.
Kaynak: DHA
Bursa Bölge, 2024.08.11 14:29