Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından Orhangazi ilçesinde 11-12 Ağustos tarihlerinde su kesintisi yapılacak.
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, altyapı çalışmaları sebebiyle Arapzade Mahallesi ve civarında; 11 Ağustos Salı ve 12 Ağustos Çarşamba tarihlerinde 08.00 ile 17.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.
BUSKİ'den daha önce yapılan açıklamada ise Osmangazi İlçesi Sırameşeler Mahallesi Bahçeli Sokak batısındaki sokaklarda ve civarında; 11 Ağustos Salı günü, 09.00 ile 17.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacağı bildirilmişti.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların belirtilen zamandan daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.07 17:56