Bursa'nın Osmangazi ilçesinde yaşanan park sorunu pes dedirtti. Sürücünün aracını yolun ortasına park etmesi çevre sakinlerinin dikkatini çekti. Araç kameralara böyle yansıdı.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre, Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Santral Garajda bulunan bir Camii'nin önüne park edilen araç pes dedirtti.
Sürücü aracını yolun tam ortasına park etti.
Yolun ortasına bırakılan araç çevredeki sürücülerin ve yayaların dikkatini çekerken, trafik akışını da olumsuz etkiledi.
Bursa Bölge, 2024.02.27 10:11