Bursa'nın Orhangazi ilçesinde sabah saatlerinde meydana gelen trafik kazasında, kavşak içinden dönüş yapan minibüsün yol ortasında çarptığı kadın yaralandı. O anlar bir işyerinin güvenlik kameralarına yansıdı.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Kaza bu sabah 08.15 sıralarında Hürriyet Mahallesi meydanında bulunan kavşakta meydana geldi. Alınan bilgilere göre kavşak içinden göl istikametine dönüş yapan minibüs, o anda karşıya geçmek için yola çıkan kadına çarptı. Kazada çarpmanın etkisiyle savrulan kadın yere düşerek yaralandı.
yaralı kadın olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Orhangazi Devlet Hastanesi acil servisine kaldırılırken, o anlar bir işyeri kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.
Bursa Bölge, 2024.08.10 10:32