Bursa'nın Gemlik ilçesinde bir muhtar belediyenin yaptığı kaldırımları ayağıyla yıktı.
Kumla Mahallesi Muhtarı Abdullah Satı, belediyenin mahallesine döşeği kaldırım taşlarını beğenmediğini belirterek, yeni döşenen taşları ayağıyla tek tek yıktı.
O anlar ise vatandaşlar tarafından cep telefonuyla görüntülendi.
Muhtar Satı'nın geçmişten bu yana Gemlik Belediyesi'yle arasında gerginlik olduğu iddia edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.08.01 09:06