Bursa'nın Gemlik ilçesinde bir kişi Belediye Binasının camını kırıp güvenlikçiyi darp ederek olay yerinden kaçtı.
Olay, akşam saatlerinde Gemlik Belediyesi İmar İşleri Müdürlüğünün bulunduğu binada meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, bir kişi Belediye Binasına gelip camını taşla kırdı. Güvenlik görevlisi saldırgana müdahalede bulunmak isteyince gelen şahıs onu da darp ederek olay yerinden kaçtı. Durumun bildirilmesi üzerine polis ekipleri zanlının yakalanması için çalışma başlattı.
Yaşanan darp olayından sonra Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sartaslan, Belediyeye gelerek bilgi aldı. Sertaslan, darp edilen güvenlikçi A.K.'ye geçmiş olsun dileklerinde bulunup zanlının en kısa sürede yakalanacağını söyledi.
'AİLEMLE TARTIŞTIM, NE YAPTIĞIMI BİLMİYORDUM'
Bursa'da Gemlik Belediyesi'nin imar bölümüne gelerek cam kapıyı kıran madde bağımlısı olduğu belirtilen P.C.V. polis ekipleri tarafından emniyete götürüldü.
Burada alınan ifadesinde ailesiyle tartıştığını, sinirlenerek kendisini kaybettiğini ve ne yaptığını hatırlamadığını söyledi. Emniyetteki işlemlerinin ardından P.C.V. akşam saatlerinde adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.10.27 18:47