Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, yaptığı açıklamada ilçedeki pozitif vaka sayısının 146'ya çıktığını bildirdi.
Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın'dan flaş koronavirüs açıklaması geldi.
Aydın, tehlike şimdi her yerde diyerek yaptığı açıklamada ilçedeki pozitif vaka sayısının 146'ya çıktığını duyurdu.
Aydın, Orhangazililere evde kalın çağrısını da yineledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.04.20 23:14