Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, bayramda 3 gün boyunca ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.
Mazbata teslim töreninde açıklamalarda bulunan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, bayramda 3 gün boyunca ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.
Bozbey, "Bayramda 3 gün ulaşım ücretsiz olacak. Bundan sonra halkımız bayramlarda bir yerden bir yere giderken ulaşıma para ödemeyecek" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.05 18:19