Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Çin Halk Cumhuriyeti Ningbo Şehri Belediye Başkan Yardımcısı LIU Yi ve beraberindeki heyetle Kardeş Şehir Protokolü imzalandığını duyurdu.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in paylaşımı şöyle;
"Çin Halk Cumhuriyeti Ningbo Şehri Belediye Başkan Yardımcısı LIU Yi ve beraberindeki heyetle Kardeş Şehir Protokolü imzalamak üzere Tarihi Belediye Binamızda bir araya geldik. Ardından kardeş şehrimiz Ningbo'ya ait fotoğraf sergisini gezdik. Ningbo şehri ve Bursamız arasında imzalayacağımız protokolle şehirlerimiz arasındaki ticari ilişkileri geliştirecek, tarihimizi ve kültürümüzü paylaşacağız. Değerli Başkan Yardımcısı LIU Yi ve beraberindeki heyete katkılarından dolayı yürekten teşekkür ediyorum. Ningbo ve Bursamız arasındaki Kardeş Şehir Protokolümüz hayırlı uğurlu olsun."
Çin Halk Cumhuriyeti Ningbo Şehri Belediye Başkan Yardımcısı LIU Yi ve beraberindeki heyetle Kardeş Şehir Protokolü imzalamak üzere Tarihi Belediye Binamızda bir araya geldik. Ardından kardeş şehrimiz Ningbo'ya ait fotoğraf sergisini gezdik.
Ningbo şehri ve Bursamız arasında... pic.twitter.com/yxerJ68RW4
Bursa Bölge, 2024.09.13 13:41