24 Temmuz Basın Bayramı nedeniyle Basın Yayın Enformasyon Bursa İl Müdürlüğü'nde tören düzenlendi. Törende 30 basın mensubunun basın trafik kartları İl Müdürü Kadir Akarkaya tarafından verildi.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
24 Temmuz Basın Bayramı nedeniyle Basın Yayın Enformasyon Bursa İl Müdürlüğü'nde tören düzenlendi. Törende konuşan Basın Yayın Enformasyon Bursa İl Müdürü Kadir Akarkaya, basında Bursa'nın Türkiye'de dördüncü büyük ili olduğunu belirterek, "Bugün 24 Temmuz Basın Bayramı'nı kutluyoruz. Bundan sonraki basın bayramları için basın örgütleri arasından oluşturulacak komisyon ile kutlamaları daha da genişletmek istiyoruz" dedi.
Sarı basın kartı sahibi gazetecilere basın trafik kartlarının verilmeye başlandığının da altını çizen Akarkaya, "Sarı basın kartı sahibi olup basın trafik kartı almak isteyen gazeteci arkadalarımız, 2 adet fotoğraf, sarı basın kartı fotokopisi ve araç ruhsat fotokopileriyle birlikte bizlere başvurarak kartlarını alabilirler. Bu vesileyle tüm gazetelerin 24 Temmuz Basın Bayramı'nı kutluyorum" dedi.
ASGD Genel Başkanı İbrahim Erdoğan ise, 24 Temmuz Basın Bayramı'nın buruk kutlandığını belirterek, "Artık gazetecilerin haklarının yavaş yavaş geri almaya başladılar diyebiliriz" diye konuştu.
Konuşmaların ardından 30 gazeteciye basın trafik kartları İl Müdürü Kadir Akarkaya tarafından verildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2012.07.24 11:42