Bursa'da narkotik ekipleri uyuşturucu satışı yaptığı belirlenen şahıslara operasyon düzenledi. 10 şahıs kullanmak için uyuşturucu madde bulunmaktan ve uyuşturucu madde ticareti yapmaktan adliyeye sevk edildi. Sevk edilen şahıslardan biri görüntü alan basın mensuplarına "İyi çekin, o resimleri alıp sizin yanınıza geleceğim"dedi.
SEFA BALABAN / BURSADABUGUN
Bursa'da narkotik ekipleri yaptıkları teknik ve fiziki takip sonucunda uyuşturucu ile alakası olan 21 kişiyi tespit etti. Operasyon için düğmeye basan ekipler şahısları gözaltına aldı. 21 şahıstan 10'nunun uyuşturucu madde ticareti yaptığı belirlendi.
İ.S., S.G., S.Ç., C.K., A.A., Ö.A., O.D. E.A., F.Ç., ve M.D.S. adliyeye sevk edildi. Şahıslardan biri adliyeye sevk edildiği sırada görüntü alan basın mensuplarını "iyi çekin. O resimleri alıp sizin yanınıza geleceğim" diyerek tehdit etti. Yakalanan şahısların ev ve iş yerlerinde yapılan aramalarda bonzai, methamfetamin ve ruhsatsız silahlar ele geçirildi.
Gözaltına alınan 10 kişiden 6'sı tutuklandı
Adli makamlara sevk edilen şahıslardan, Ş.G., K.A., A.A., Ö.A., M.D.S. ve O.D. tutuklanırken, S.Ç., C.K., U.O. ve E.A. ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.03.11 11:23