Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, Rumelili sanatçı Semih koronavirüs nedeniyle evlerinden çıkmayan mahalle sakinlerine moral vermek için evlerinin balkonundan konser verdi.
Bursa'nın Osmangazi ilçesindeki Elmasbahçeler mahallesi sakinleri Rumelili sanatçı Semih'in şarkılarıyla halay çekerek stres attı.
Rumelili Semih, "Halkımız evinde sıkılmasın diye kendi çapımızda balkonumuzda komşularımızı hareketli müziklerle coşturmaya çalışıyoruz. İnsanlarımızın neşelerini bir nebze de olsa artırdık" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.04.19 17:11