Bursa'nın işlek alt geçitleri arasında yer alan ve 6 giriş çıkışıyla diğer alt geçitlerden kendini ayıran Atatürk Alt Geçidi, adeta kaderine terk edildi. Alt geçitte çok girişli olmasından kaynaklı yön tabelasının bulunmaması, asansörün olmaması, tavanlardan akan su ve yürüyen merdivenlerin olmaması esnafları isyan ettirdi. Dükkân sahipleri bu sorunlara bir an önce çözüm bulunmasını istiyor.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi İlçesinde yer alan Atatürk Alt Geçidi, bulunduğu konumu itibariyle en fazla kullanılan alt geçitlerden biri olarak öne çıkıyor. Bursalıların oldukça sık kullandığı alt geçidin en büyük sorunu güvenlik açığı olurken asansör bulunmaması da esnaflar tarafından tepki topladı.
GÜVENLİK SORUNU ESNAFI ENDİŞELENDİRİYOR
Alt geçitte bulunan esnaflar, güvenlik konusunda çok fazla sıkıntı çektiğini ve endişelendiklerini dile getirdi. Esnaflar, dükkânlarını kapattıktan sonra gece saatlerinde madde kullananların alt geçide geldiğini ve içki içenlerin de çöplerini alt geçide bıraktığını ifade etti. Durumdan oldukça rahatsız olan esnaf, sabah dükkâna geldikleri sırada alt geçitteki çöpleri de kendilerinin topladığı söyledi.
ALT GEÇİDİN ASANSÖRÜ VE YÜRÜYEN MERDİVENİ YOK
Bursa'da birçok Alt geçidin yaşadığı sorunlar arasında bulunan yürüyen merdiven sorunu Atatürk alt Geçidi'nde de bulunuyor. Merdivenleri kullanan yaşlı ve çocuklu vatandaşlar için asansörün ve yürüyen merdivenin olmaması bir sorun haline geldi. Asansörün ve yürüyen merdivenin olmaması bebek arabası olan aileleri de zora sokuyor.. Aileler kendi imkânlarıyla bebek arabalarını alt geçide indiriyor. Vatandaşlar yetkililerden bir an önce bu duruma çözüm bulunmasını talep ediyor.
YAĞMUR ÖNCE ASFALTA SONRA ALT GEÇİDE YAĞIYOR
Esnaf, yağmur yağdığı günlerde zorluk yaşadıklarını söyledi. Kabaran ve dökülen duvarların yanı sıra alt geçidin tavanının su akıttığını dile getiren esnaf, yetkililerden yardım istedi.
ALT GEÇİDE GİREN YÖNÜNÜ KAYBEDİYOR
Atatürk Alt Geçidi'nde 6 tane giriş ve çıkışı bulunması vatandaşların kafasını karıştırıyor. Girdiği yerden çıkamayan vatandaşlar nereden çıkacaklarını esnafa sormaya başladı. Esnaf, durumun vatandaşlar için oldukça zor bir durum olduğunu söyleyerek alt geçide yön tabelasının gerektiğini aktardı.
"BU ALT GEÇİDE HİZMET OLMASINI İSTİYORUZ"
Alt geçitte 28 yıldır esnaflık yapan Ahmet Kasaman, vatandaşların alt geçidi kullanmak zorunda kaldıklarını ve yürüyen merdivenin şart olduğu söyledi. 20 yıl boyunca "bir çivi dahi çakılmadı" diyen Kasaman, "Biz şimdi bu alt geçide hizmet olmasını istiyoruz. İnsanlar çok mağdur oluyor. Buraya bir yürüyen merdiven istiyoruz. Yağmur yağdı ve dökülen duvarın için neredeyse 20 dilekçe verdik. 20 dilekçenin 1 tanesi bile faaliyete geçmedi. Gelip soran dahi olmadı" dedi.
Bursa Bölge, 2024.07.30 09:15