Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, yaya geçidinden karşıya geçmek için kullandığı motosiklet ile ana yola çıkan yaşlı adama otomobil çarptı. Kazada motosiklet sürücüsü yaşlı adam yaralanırken, eşine götürmek için topladığı güller yola savruldu.
Kaza bugün saat 10.30 sıralarında Orhangazi göl ışıklı kavşağında meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre göl yolu istikametinden Yalova yönüne dönüş yapmak için ana yola çıkan Hüseyin Ç'nin kullandığı 34 KFE 380 plakalı otomobil, yaya yolundan karşıya geçmek isteyen 71 yaşındaki Mehmet Ö.'nün kullandığı motosiklete çarptı.
Kazada motosiklet üzerinden yere savrulan yaşlı adam ihbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince Orhangazi Devlet Hastanesi acil servisine sevk edildi. Yaşlı adamın eşine götürmek için topladığı güller ise yola saçıldı.
Bursa Bölge, 2024.05.31 11:24