Bursa'nın Orhangazi ilçesinde ana yola çıkan ve yolun orta şeridinde bir süre yürüyen yaşlı vatandaş sürücülerin uyarıları sonrasında yoldan dışarı çıktı. Olası bir faciadan dönüldüğü o anlar ise araç içi kamera tarafından kaydedildi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Olay bugün Bursa-Yalova yolu üzeri Orhangazi Yeniköy ışıklı kavşağı yakınlarında meydana geldi.
Alınan bilgilere göre yolunu şaşıran yaşlı bir vatandaş bir anda çıktığı ana yolun orta şeridine geçerek yürümeye başladı, yanından geçen sürücülerin uyarılarını dikkate almayan yaşlı adam yol üzerinde bir süre daha yürüdükten sonra durumu fark edip, yoldan kaldırıma çıktı.
Yaşanan olayda olası bir facia ucuz atlatılırken, yola çıkan yaşlı adam hem kendini hemde yoğun bir şekilde işleyen trafiği tehlikeye attı. O anlar ise yoldan geçen bir aracın içinde ki kamera tarafından anbean kaydedildi.
Bursa Bölge, 2024.03.04 18:22