Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bir sürücü otomobilini alt geçit girişine park ederek yayaları mağdur etti.
Bursa'da sık sık karşılaşılan yanlış park görüntülerine her geçen gün bir yenisi daha ekleniyor.
Whatsapp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre, Ulucami'nin yakınında bulunan Atatürk alt geçit girişine kimliği bilinmeyen bir şahıs 16 AHE 515 plakalı otomobilini park etti.
Vatandaşın düşüncesizce alt geçit girişine arabasını park etmesi, yayaların karşıya geçişini zorlaştırdı.
Bursa Bölge, 2024.05.24 16:48