Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, ağaçlık alanda çıkan yangın, ekiplerin 1 saat süren çalışması sonrasında, önce kontrol altına alındı sonra söndürüldü.
Bursa Yıldırım İlçesi Fidyekızık Mahallesi'nde bugün saat 15.30 sıralarında ağaçlık alanda yangın çıktı. Alevler, rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüdü. Dumanlar kentin birçok noktasından görülürken bölgeye çok sayıda itfaiye ve sağlık görevlileri sevk edildi. Yangın, itfaiyenin bir saat süren çalışması sonrasında, evlere sıçramadan kontrol altına alınıp söndürüldü. Olayla ilgili soruşturmaya başlandı.
Kaynak: DHA
Bursa Bölge, 2024.08.16 19:59