Bursa Adliyesi'nde Asliye Ceza İnfaz kaleminde görevli bir çalışanın covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi.
Bursa'da adliye çalışanında koronovirüse rastlandı.
Bursa Adliyesi'nde Asliye Ceza İnfaz kaleminde görevli bir çalışanın covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Çalışanla birlikte o gün aynı odada görev yapan 17 kişi de karantinaya alındı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.04.05 22:27