Bursa İli Osmangazi İlçesi Abdal Camii çeşmesine hortum takıp kendi dükkanının önünü ve yolu yıkayan şahsın vurdum duymaz tavırları dikkat çekti.
WhatsApp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre; Olay 28 Temmuz saat 23:40 sularında meydana geldi. Gece saatlerinde bir vatandaş Osmangazi ilçesindeki Abdal camii çeşmesine hortum taktı.
Çeşmeden kullandığı su ile dükkanının önünü ve yolu yıkayan şahısın vurdum duymaz tavırları vatandaş tarafından tepki ile karşılandı.
Yazın gelmesiyle birlikte Bursa barajlarındaki su seviyesinin azalmış olması sebebiyle suyun hayatımızdaki önemi giderek artarken vatandaşların kullanımına ait olan sokak çeşmelerini şahsi malları gibi kullanıp suyu sorumsuzca harcaması tepkilere sebep oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.07.29 12:41