Bursa'da Büyükorhan Belediyesi tarafından satışa çıkarılan 'Güneş Enerji Santrali' bugün yapılan ihale ile 6 buçuk milyon liraya satıldı.
Bursa'nın Büyükorhan İlçesinde Belediye tarafından 19 dönümlük alanda yaptırılan Güneş Enerjisi Santrali'nin kurulumu tamamlanarak santralden elektrik enerjisi üretimine başlanmıştı. Faaliyete geçen santralden üretilen elektrik ile belediyeye gelir sağlanıyordu.
Belediye geçmiş dönem borçları karşılayabilmek için Güneş Enerjisi Santrali'ni yapılan ihaleyle 6 buçuk milyon liraya sattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.12.04 13:10