BURSA Adliyesi'nde mesleğinin son 3 yılını geçiren 31 yıllık polis memuru Süleyman Cebe emekli oldu. Bursa Adliye Polis Merkezi'nde düzenlenen veda töreninde Suçüstü Cumhuriyet Savcısı Murat Bağlamaz, emekli olan Cebe'ye plaket verdi.
1987 yılında mesleğe başlayan, Mardin, İstanbul ve Kayseri illerinde görev yaptıktan sonra Bursa'ya tayin olan Süleyman Cebe, Adliye Polis Merkezi'nde 3 yıl görev yaptı.
31 yıllık polis memuru evli ve 3 çocuk babası Süleyman Cebe (55), mesai arkadaşlarının düzenlediği törenle emekliye ayrıldı.
Törene Cebe'nin meslektaşlarının yanı sıra Suçüstü Cumhuriyet Savcısı Murat Bağlamaz da katıldı.
Bağlamaz, Cebe'ye teşekkür plaketi verdi. Cebe, kutsal bir görev olan polis mesleğinden emekli olmanın gururunu yaşadığını söyledi. Cebe'nin konuşmasının ardından Cumhuriyet Savcısı Murat Bağlamaz da Cebe şahsında bütün polis memurlarına teşekkür ederek güvenlik güçlerine teşekkür etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.01.08 15:47